PT00CP12-8S

کانکتور PT00CP12 8S محصول شرکت Amphenol

PT00CP12-8S Amphenol – ۲۶۴۸۲ Connector PT00CP12 8S و  اتصال دهنده های amphenol pt  و PT_SE (سری MIL-DTL-26482 ) حجم زیادی

PT00CP12-8S

Amphenol – ۲۶۴۸۲ Connector

PT00CP12 8S و  اتصال دهنده های amphenol pt  و PT_SE (سری MIL-DTL-26482 ) حجم زیادی از تراکم اتصال را در یک محفظه ی مدور فراهم می آورد . PT  اتصال از طریق جوش یا لحیم کاری را پیشنهاد میدهد . PT_SE اتصال امکان اتصال چند نقطه ای با عملکرد بالا را ارائه میدهد .  این اتصال دهنده های مدور که باعث قطع اتصال (دیسکانکت) آسان تر برای تسریع میت و آنمیت شدن میگردند و دارای چندین استایل و سایز محفظه می باشد.

مخزن اتصال دایره ای ۸ موقعیت آمفنول صنعتی PT00CP-12-8S ، سوکت های زنانه طلای چین دار
این اتصالات استوانه ای مینیاتوری دو برابر تعداد مخاطب را فقط در نیمی از اندازه یک اتصال استاندارد ارائه می دهد. این اتصالات مینیاتوری در چندین سری موجود است که هرکدام دارای مشخصات طراحی متفاوت و گزینه های مشتری هستند تا ملاحظات هزینه را برآورده کنند و حداکثر انعطاف پذیری طراحی را فراهم کنند. در داخل خانواده دو سبک وجود دارد که دارای تاییدیه MS هستند و دارای MIL-DTL-26482 ، سری ۱ هستند و علاوه بر این چندین سبک اختصاصی نیز وجود دارد. ویژگی های مشترک همه سبک ها: PT00CP12-8S از آمفنول سری PT ، سری MIL-DTL-26482 سری معادل دیواری با ۸ تماس است. اتصالات استوانه ای مینیاتوری سری PT آرایش تماس با چگالی بالا را در پوسته ای دایره ای با قرار گرفتن در معرض اسپری نمک ۴۸ ساعت و ۵۰۰ ساعت ارائه می دهند. این اتصالات دارای ۵ قطبش کلید / کلید به همراه جفت قفل سرنیزه ای ۳ نقطه ای برای جفت شدن مثبت و بدون احتمال اتصال متقابل هستند. کشش فنر که توسط واشر موج در مهره اتصال ایجاد می شود ، نگهداری مهر و موم سطحی بین نیمه های جفت را تضمین می کند. درز و واشر مشترک مشترک از عایق انعطاف پذیر نئوپرن ساخته شده اند. این اتصالات برای محیط های سخت طراحی شده اند و توانایی الکتریکی کاملاً اثبات شده ای را دارند تا در برابر شوک شدید ، قرار گرفتن در معرض و لرزش مقاومت کنند. عملکرد با قابلیت اطمینان بالا ، اتصالات سری PT را برای آب بندی محیطی یا برنامه های تحت فشار ایده آل می کند.

مشخصات فنی:

کلاس ارسال: EAR / EAR99
RoHS: No
وزن (lbs): Unknown
وزن (g): Unknown

 


برای دانلود دیتاشیت اینجا کلیک کنید


 

چنانچه برای شما در خصوص این محصول سوالات فنی پیش آمد می توانید با تیم فنی شرکت فاتحین صنعت شریف از طریق صفحه تماس با ما و یا تصویری که در انتهای پست قرار گررفته است ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید.

 

فاتحین صنعت شریف

ارتباط با شرکت فاتحین صنعت شریف

برای تهیه و خرید این محصول با تیم فروش شرکت فاتحین صنعت شریف تماس بگیرید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگو هستیم