WR-75

فلنج مربعی WR-75 محصول شرکت PASTERNACK

WR-75 Square Type Flange to End Launch SMA Female Waveguide to Coax Adapter Operating From 10 GHz to

WR-75 Square Type Flange to End Launch SMA Female Waveguide to Coax Adapter Operating From 10 GHz to 15 GHz, X-Ku Band

فلنج پوشش مربعی WR-75 برای نصب در پایانه ی مادگی SMA موجبر برای سازگاری با عملکرد آداپتور از ۱۰ گیگاهرتز تا ۱۵ گیگاهرتز، X-Ku Band

شماره محصول: PE9847

توضیح

مشخصات کلیدی محصول
سایز موج بر WR-75
امپدانس کانکتور کواکس ۵۰ Ohm
سری کانکتور کواکس SMA
نوع کانکتور کواکس مادگی
نوع آداپتور موج بر اتصال از انتها
حداقل فرکانس ۱۰ GHz
حداکثر فرکانس ۱۵ GHz
حداکثر VSWR ۱٫۴:۱

 شرح:

فلنج پوشش مربعی برای نصب در پایانه ی مادگی SMA موجبر برای سازگاری با عملکرد آداپتور از ۱۰ گیگاهرتز تا ۱۵ گیگاهرتز، X-Ku Band

موجبر PE9847 WR-75 مناسب برای آداپتور کواکس همچنین معروف به انتقال دهنده موجبر WR-75 نیز شناخته می شود. این موجبر مناسب برای آداپتور کواکس به عنوان یک WR-75 برای کانکتور SMA ساخته شد و دارای یک مادگی می باشد. WR75 ما که برای ترنزاکشن آداپتور موجبر مادگی SMA می باشد دارای یک بخش انتهایی می باشد و همچنین دارای یک فلنج پوشش مربعی نیز می باشد. بخش انتهایی Pasterneck موجبر WR-75 مناسب برای موجبر SMA برای آداپتور/انتقال کابل کواکسیال دارای حداقل فرکانس ۱۰ گیگاهرتز و حداکثر فرکانس ۱۵ گیگاهرتز می باشد.

موجبر WR-75 مناسب برای آداپتور گذار SMA برای کواکس PE9847 بخشی از ۴۰۰۰۰ محصول مخابراتی مایکروویو و صنعتی می باشد که به واسطه ی Pasterneck فراهم شده اند. گذار آداپتور موجبر WR-75 ما با واسط SMA را می توان در سرتاسر جهان سفارش داد.

WR-75 PE9847 

 


برای دانلود دیتاشیت اینجا کلیک کنید


 

چنانچه برای شما در خصوص این محصول سوالات فنی پیش آمد می توانید با تیم فنی شرکت فاتحین صنعت شریف از طریق صفحه تماس با ما و یا تصویری که در انتهای پست قرار گررفته است ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید.

 

فاتحین صنعت شریف

ارتباط با شرکت فاتحین صنعت شریف

برای تهیه و خرید این محصول با تیم فروش شرکت فاتحین صنعت شریف تماس بگیرید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگو هستیم