سوئیچ لغزشی

سوئیچ لغزشی 5550 / 5550G محصول Metrix

vibration swich 555G/5550 سوئیچ لغزشی مدل: ۵۵۵۰/۵۵۵۰G  توضیحات: سوئیچ‌های لرزش مکانیکی ۵۵۵۰ و ۵۵۵۰G با استفاده از یک

vibration swich 555G/5550

سوئیچ لغزشی

مدل: ۵۵۵۰/۵۵۵۰G

 توضیحات:

سوئیچ‌های لرزش مکانیکی ۵۵۵۰ و ۵۵۵۰G با استفاده از یک جرم کنش لحظه ای و مکانیزم فنری ساده و با درجه اطمینان بالا در برابر ارتعاش، ملاحظات اولیه را از منظر اقتصادی فراهم می‌کنند. در صورت وجود ارتعاش کافی در امتداد محور حساس سوئیچ، سوئیچ از حالت “قطع نشده” پایدار به حالت “قطع شده” پایدار می‌رسد و امکان خاموش شدن خودکار ماشین‌آلات یا هشدار در هنگام وقوع لرزش بیش از حد را فراهم می‌کند. پس از خاموش شدن، سوئیچ باید از طریق پیستون تنظیم مجدد محلی خود (فقط ۵۵۵۰)، یا از طریق ولتاژ اعمال شده به سیم پیچ تنظیم مجدد از راه دور (استاندارد در ۵۵۵۰G، اختیاری در ۵۵۵۰) به حالت قطع نشده خود بازگردانده شود. یک مجموعه واحد از کنتاکت‌های رله SPDT با روکش نقره به‌عنوان استاندارد برای اتصال سوئیچ به یک مدار کنترل یا اعلان ماشین ارائه می‌شود. گزینه ای برای کنتاکت های DPDT نیز موجود است و برای محیط های بسیار خورنده، کنتاکت های رله با روکش طلا ممکن است در دستور کار قرار گیرد. معیارهای انتخاب ۵۵۵۰ و ۵۵۵۰G از مکانیسم‌های داخلی یکسانی استفاده می‌کنند، اما در حالت housing (محافظ)، ردپای نصب، رتبه‌بندی مناطق خطرناک و ویژگی‌های قابل دسترسی خارجی متفاوت هستند. در حالی که محفظه مورد استفاده با ۵۵۵۰G امکان استفاده از آن را در گروه گاز IIC با احتمال انفجار بالا ‌می دهد، با پیستون تنظیم مجدد محلی یا با پیچ تنظیم نقطه تنظیم قابل دسترسی خارجی در دسترس نیست. ۵۵۵۰G همچنین جای نصب بزرگتری را اشغال می کند. به این دلایل، ۵۵۵۰ معمولاً انتخاب ارجح است، مگر در کاربردهایی که گروه گاز IIC وجود داشته باشد.

سوئیچ لغزشی

 

تنظیم SETPOINT

نقطه اتصال سوئیچ لغزشی را می توان بین ۰ تا ۱۶ گرم (پیک) با افزایش تقریباً ۱ گرم (۱/۸ دور پیچ تنظیم نقطه تنظیم) تنظیم کرد. این پیچ تنظیم به صورت خارجی در ۵۵۵۰ قابل دسترسی است. در ۵۵۵۰G، برای دسترسی به پیچ تنظیم، پوشش محفظه باید برداشته شود.

 

بازنشانی از راه دور/تاخیر راه اندازی (استارتاپی) ۱

ویژگی تنظیم مجدد/تأخیر راه اندازی از راه دور در ۵۵۵۰G استاندارد و در ۵۵۵۰ اختیاری است. هنگامی که پایانه های تنظیم مجدد سوئیچ روشن می شوند، یک شیر برقی فعال می شود. این شیر برقی سوئیچ را بازنشانی می کند (اگر در حالت خاموش باشد) و سپس آن را به مدت تقریباً ۳۰ ثانیه* در این حالت خاموش نگه می دارد و پس از آن عملکرد عادی سوئیچ از سر گرفته می شود. این ویژگی برای ماشین‌هایی مفید است که در هنگام راه‌اندازی لرزش بالاتر از حد معمول از خود نشان می‌دهند و باید عملکردهای خاموش شدن را تا رسیدن به سرعت‌ها و شرایط عادی متوقف کنند. قدرت نگه‌داشتن این شیر برقی باید در زمان سفارش به درستی مشخص شود تا اطمینان حاصل شود که آیا می‌تواند سوئیچ را در موقعیتی غیرفعال قرار دهد و آن را برای مدت زمان تأخیر راه‌اندازی در آنجا حتی در حضور سطوح ارتعاش بالا نگه دارد یا خیر. (به گزینه سفارش C مراجعه کنید)

 

REMOTE RESET/STARTUP DELAY 1

ابتدا به ویژگی REMOTE RESET بپردازیم این ویژگی به صورت پیش فرض در مدل ۵۵۵۰G  و به صورت اختیاری در مدل ۵۵۵۰  وجود دارد. زمانی که سوئیچ از وضعیت عادی به وضعیت آلارم یا تریپ (Trip) برود در مدل ۵۵۵۰ با دگمه ریست محلی که به صورت پیش فرض در این مدل وجود دارد می توانید به وضعیت عادی سوئیچ برگردید و در مدل ۵۵۵۰ می توانید به صورت اختیار دگمه ریست از راه دور (remote reset coil) را به سوئیچ اضافه نموده و با ایجاد ولتاژ آن را از راه دور ریست کنید. در مدل ۵۵۵۰G دگمه ریست محلی وجود ندارد و به صورت پیش فرض ریموت می باشد.

vibration swich 555G/5550

 


برای دانلود دیتاشیت اینجا کلیک کنید.


 

چنانچه برای شما در خصوص این محصول سوالات فنی پیش آمد می توانید با تیم فنی شرکت فاتحین صنعت شریف از طریق صفحه تماس با ما و یا تصویری که در انتهای پست قرار گررفته است ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید.

 

فاتحین صنعت شریف

ارتباط با شرکت فاتحین صنعت شریف

برای تهیه و خرید این محصول با تیم فروش شرکت فاتحین صنعت شریف تماس بگیرید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگو هستیم