دستگاه اندازه گیری ولتاژ و مقاومت ۲۰-۳۲۸۰ HIOKI HiTester

کلمپ آمپر متر HiTester محصول شرکت Hioki با پارت نامبر 3280-20

مشخصات دستگاه اندازه گیری ولتاژ و مقاومت HiTester مدل ۳۲۸۰-۲۰ سازنده Hioki نوع صفحه نمایش LCD EAN ۴۵۳۶۰۳۶۳۲۸۰۴۸

مشخصات دستگاه اندازه گیری ولتاژ و مقاومت HiTester مدل ۳۲۸۰-۲۰

سازنده Hioki
نوع صفحه نمایش LCD
EAN ۴۵۳۶۰۳۶۳۲۸۰۴۸
شماره شناسایی تجاری جهانی ۰۴۵۳۶۰۳۶۳۲۸۰۴۸
ارتفاع ۶-۱۱۳/۱۲۸ اینچ
عمق ۵/۸ اینچ
عرض ۲-۱۵/۶۴ اینچ
وزن ۳٫۵۲۷ اونس
دقت اندازه گیری +/-۱٫۵%
شماره مدل ۳۲۸۰-۲۰
تعداد اقلام موجود در بسته ۱
پارت نامبر ۳۲۸۰-۲۰
نوع منبع تغذیه باتری لیتیوم
کد UNSPSC ۴۱۱۱۳۶۷۸

ویژگی های دستگاه اندازه گیری ولتاژ و مقاومت HiTester مدل ۳۲۸۰-۲۰ :

  • کلمپ متر دیجیتال جریانهای AC را تا ۲۰۰۰آمپر،ولتاژهای AC و DC را تا ۶۰۰ولت،مقاومت تا۴۲ مگااهم را اندازه گیری میکند.
  • اندازه گیر واقعیRMS نیز منجر به اندازه گیری دقیق بارهای خطی یا غیرخطی بدون تاثیر شکل موج آن، می شود.
  • کلامپ بدون اینکه  هیچ اثر یا قطعی در مدار ایجاد کند، اندازه گیری می کند،
  • این محصول دارای دوگیره  کاملا مستقل ازهم است،که هر کدام ۳۳میلیمتر باز میشود دارای ضخامت ۹٫۵میلیمتر هستند.
  • یکی از ویژگیهای این دستگاه قابل حمل بودن آن است،وزن آن حوالی ۱۰۰گرم و طول آن ۱۷۵میلیمتر میباشد.
  • همچنین این محصول دارای استانداردهای امنیتی ۶۱۰۱۰_۱ و۶۱۰۱۰_۰۳۱ و۶۱۰۱۰_۲_۰۳۲ است.
  • این دستگاه در دسته بندی شماره۳،تا۳۰۰ولت و در دسته بندی شماره۲،تا ۶۰۰ولت رتبه بندی شده است.

توضیحات دستگاه اندازه گیری ولتاژ و مقاومت HiTester :

دستگاه اندازه گیری ولتاژ و مقاومت HiTester  یک حسگر واقعی RMS است. این دستگاه، مولتی متری است که بازه اش را می توان به صورت اتوماتیک یا دستی برای جریان، ولتاژ و مقاومت در اندازه گیری، تنظیم کرد. دارای کلامپی است که می توان جریان های تا ۲۰۰۰ امپر را اندازه گیری کند. این کلمپ دارای دو گیره برای اتصال به رساناهای الکتریکی با ضخامت حداکثر ۳۳ میلیمتر، است. از ویژگی های بارز این محصول آن است که بدون هیچ گونه تاثیر و قطعی در  مدار، جریان آن را اندازه گیری کند. دو گیره آن به صورت کاملا مستقل از هم باز و بسته می شوند و دارای ضخامت ۹٫۵ میلیمتر هستند تا بتوانند به رساناهایی که در فضاهای بسیار باریک هستند، دسترسی پیدا کنند.

از دیگر امکانات مهم دستگاه اندازه گیری ولتاژ و مقاومت HiTester  می توان به امکان اندازه گیری ولتاژ ۶۰۰ ولت و مقاومت تا ۴۲ مگا اهم اشاره کرد. این اندازه گیر، دارای سوییچ چرخنده ای است که به کمک آن می تواند ابزار مورد نظر را انتخاب کرد، همچنین دارای یک LCD است. به منظور مستند سازی  و خوانایی بیشتر و اندازه گیری در محیط های بسیار کوچک، داده های اندازه گیری شده را حتی بعد از قطع اتصال، نگهداری می کند. همچنین یک هشدار دهنده، تایید میکند که رسانا دارای جریان الکتریکی هست یا خیر. این دستگاه با یک باطری CR2032 کار می کند و به صورت خودکار بعد ۳۰ دقیقه برای افزایش طول عمر باتری، خاموش خواهد شد.  همچنین دارای نمایشگری است که وضعیت عمر باتری را نمایش می دهد.

نکات ویژه:

اندازه گیر واقعی RMS نیز منجر به اندازه گیری دقیق بارهای خطی یا غیرخطی بدون تاثیر شکل موج آن،میشود. همچنین دارای دو حالت برای بازه اندازه گیری است: یکی به صورت دستی که اجازه می دهد کاربر به صورت دستی بازه فعالیت را انتخاب کند، حالت دیگر خودکار است که به صورت خودکار بازه اندازه گیری مناسب را انتخاب می کند. ویژگی دقت و وضوح با توجه به بازه اندازه گیری تغییر خواهد کرد.

دستگاه اندازه گیری ولتاژ و مقاومت HiTester دارای استاندارد های امنیتی اروپا  با شماره های ۱-۶۱۰۱۰، ۰۳۱-۶۱۰۱۰ و ۰۳۲-۲-۶۱۰۱۰ می باشد. همچنین در طبقه ۳ به عنوان محصول تا ۳۰۰ ولت طبقه بندی شده است؛ این بدان معناست که می توان از آن به صورت ثابت استفاده کرد؛ مثل سوییچ ها. همچنین  در طبقه ۲، به عنوان محصول تا ۶۰۰ ولت طبقه بندی شده است ؛ این بدان معناست که این محصول مصرف کننده انرژی است که می توان از آن به صورت ثابت استفاده کرد، مثل لوازم خانگی، ادارات و کاربرد های آزمایشگاهی. همچنین دارای استاندارد آزمایشگاهی شرکت UL با شماره ۲۰۰۳ :۱-۶۱۰۱۰B و استاندارد اروپایی CE است. این محصول دارای یک جعبه حمل نیز می باشد.

 

مشخصات:

حداکثر جریان ورودی AC ۲۰۰۰ آمپر
حداکثر ولتاژ ورودی AC ۶۰۰ ولت
حداکثر ولتاژ ورودی DC ۶۰۰ ولت
حداکثر مقاومت قابل تشخیص ۴۲ مگا اهم
طبقه بندی نصب CAT III , 300 V – CAT II   , ۲۰۰ V
استاندارد های اخذ شده استاندارد امنیتی EN با شماره ۱-۶۱۰۱۰ ، ۰۳۱-۶۱۰۱۰، ۰۳۲-۲-۶۱۰۱۰ – استاندارد آزمایشگاهی UL با شماره ۲۰۰۳ :۱-۶۱۰۱۰B –   استاندارد اروپایی CE
منبع تغذیه یک باتری CR2032
وزن ۱۰۰ گرم
ابعاد (ارتفاع×عرض×عمق) ۱۷۵×۵۷×۱۶ میلی متر

این محصول دارای دو گیره است که اطراف رسانا را در بر میگیرد، تا جریان الکتریکی را بدون اینکه سیم آنها را قطع کند، یا کلا مدار را قطع کند، اندازه گیری کند. به دلیل کوچکی این محصول می توان آن را به صورت دستی و قابل حمل استفاده کرد، این محصول می تواند مشکلات در دستگاه های الکتریکی، سیمی و باتری ها را تشخیص دهد. همه کلمپ ها دارای قابلیت اندازه گیری جریان هستند، اما فقط بعضی از آنها دارای قابلیت اندازه گیری ولتاژ، ظرفیت خازن و مقاومت هستند. همگی اطلاعات را به صورت آنالوگ یا دیجیتال نمایش می دهند.

از عوامل موثر بر انتخاب آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد. ویژگی های الکتریکی قابل اندازه گیری، بازه اندازه گیری نتایج، میزان مقاومت و محافظت در برابر ولتاژ های ناخواسته.  طبقه بندی های امنیتی این دستگاه مبتنی بر استاندارد های تست با ولتاژ کم کمیسیون الکتروتکنیک بین المللی (IEC) صورت پذیرفته است. استاندارد IEC 61010 دارای ۴ طبقه بندی نصب  برای ولتاژ های متفاوت است. به طور کلی یک ابزار در طبقه ۴ ، امنیت بیشتری نسبت به ابزار دیگر در طبقه های پایین تر در برابر ولتاژ های متفاوت دارد.

شرکت هیوکی سازنده حافظه های دیجیتال، ابزار تست اتومات و ابزار تست و اندازه گیری الکترونیکی است. این شرکت در سال ۱۹۳۵ تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در ژاپن  است.

محتویات جعبه:

  • کلمپ دیجیتال هیوکی ۳۲۸۰-۲۰
  • سیم های اتصال
  • باتری CR2032
  • جعبه حمل
  • دفترچه راهنما

برای دانلود دفترچه راهنمای این محصول اینجا را کلیک کنید.


 

فاتحین صنعت شریف

ارتباط با شرکت فاتحین صنعت شریف

برای تهیه و خرید این محصول با تیم فروش شرکت فاتحین صنعت شریف تماس بگیرید. ما ?? ساعت شبانه روز پاسخگو هستیم