VHP-FL

کف پوش VHP-FL محصول ECCOSORB

ECCOSORB® VHP-FL کفپوش ECCOSORB VHP برای عبور محصول VHP-FL شرکت ECCOSORB یک نسخه کف پوش از ECCOSORB VHP

ECCOSORB® VHP-FL

کفپوش ECCOSORB VHP برای عبور

محصول VHP-FL شرکت ECCOSORB یک نسخه کف پوش از ECCOSORB VHP می باشد که با سطح تخت طراحی شده است که برای عبور و دسترسی به اتاق سکوت بدون ایجاد صدا ارایه می شود.

محصول شامل قظعاتی از ECCOSORB VHP می باشد که دارای برجستگی های سخت بین هرم ها می باشد، بلوک با یک پلی وینیل کلرید مقاوم در برابر آتش پوشش داده شده است.

 

کاربرد ها:

ECCOSORB VHP-FL دارای طراحی خاص برای سطوح دسترسی به قسمت هایی از اتاق های سکوت مانند کف آن می باشد. جاذب با کیفیت آن در اتاق های سکوت یا هر جا که درجه بالای جذب مایکروویو ضروری باشد، ضروری است. زمانی که عملکرد فرکانس آن پایین است عمل می کند، به عنوان مثال هنگامی که ضخامت کمتر از نیمی از طول موج است، جاذب باید با یک سطح فلزی پشتیبانی شود . اتاق سکوت NV می تواند این آپشن را در صورت نیاز ارایه دهد. برای کاربردی های که در آن جاذب در مقایسه با طول موج ضخیم است، پشتیبانی فلز مورد نیاز نیست.

 

مشخصات فیزیکی

ECCOSORB VHP-FL

 

مشکی رنگ استاندارد

 

۱۲۲ x 61 اندازه پایه(cm)

 

۹۰°C بیشترین دمای سرویس

 

 


برای دانلود دیتاشیت اینجا کلیک کنید


 

چنانچه برای شما در خصوص این محصول سوالات فنی پیش آمد می توانید با تیم فنی شرکت فاتحین صنعت شریف از طریق صفحه تماس با ما و یا تصویری که در انتهای پست قرار گررفته است ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید.

 

فاتحین صنعت شریف

ارتباط با شرکت فاتحین صنعت شریف

برای تهیه و خرید این محصول با تیم فروش شرکت فاتحین صنعت شریف تماس بگیرید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگو هستیم