ML9001A anritsu

پاور متر نوری ML9001A محصول anritsu

پاور متر ML9001A  محصول anritsu شرح محصول ML9001A  یک پاور متر نوری تک کاناله مجهز به نمایشگر دیجیتال

پاور متر ML9001A  محصول anritsu

شرح محصول

ML9001A  یک پاور متر نوری تک کاناله مجهز به نمایشگر دیجیتال است. این دستگاه دقت و خطی بودن، اندازه‌گیری‌ها در دامنه وسیعی از طول‌موج‌ها را تضمین می‌کند. علاوه بر این برخی اجزای این دستگاه ارتقا پیداکرده‌اند. به‌طور مثال چون بازتاب داخلی سنسورها مهار شده است اندازه‌گیری‌ها را می‌توان در بازه‌ای به وسعت ۱۰۰ تا ۲۰ dBm اجرا کرد. به‌علاوه توابع جدیدی که به ML9001A  اضافه‌شده است آن را بر سایر پاور مترها برتری می‌دهد. از این پاور متر در کلیه اندازه‌گیری‌های نوری ازجمله قطر فیبر نوری و عملکرد دستگاه‌ها می‌توان استفاده کرد.

مشخصات فنی ML9001A :

اندازه‌گیری فوق‌العاده دقیق

ML9001A  به‌صورت خودکار تمامی سنسورهای توان را بسته به طول‌موج کالیبره می‌کند و ۵ درصد دقت را در ۲۳ dBm تضمین می‌کند. به‌علاوه خطی بودن این دستگاه ۰٫۱۵ Db است. باوجوداین دستگاه خیالتان از دقت اندازه‌گیری‌های راحت است.

سنسور قدرتمند

سنسور به‌کاررفته شده در این پاور متر به‌شدت حساس است. محدوده اندازه‌گیری این سنسور ۱۰۰ تا ۳ dBm در باندهای ۱٫۳ مترس است و نسبت به نورهای پیوسته و ماژولار حساسیت نشان می‌دهد. این دستگاه مناسب اندازه‌گیری در فواصل طولانی است.

اندازه‌گیری losses در کابل‌های چندهسته‌ای

به‌منظور اندازه‌گیری نورهای ماژولار، ML9001A  از ۱۲ ماژول فرکانسی ازجمله فرکانس ۲۷۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این پاور متر در کنار MG9001A  به‌راحتی می‌توان مقدار losses  فیبرهای نوری چندهسته‌ای را اندازه‌گیری کرد.

کانکتورهای نوری قابل تعویض

تمامی کانکتورها آداپتور می‌پذیرند. تمامی کانکتورهای MG9001A  قابل تعویض هستند و ازاین‌رو این پاور متر را می‌توان با انواع کانکتورهای نوری به کار گرفت. چون پوشش داخلی این سنسورهای نور بازتاب شده را مهار می‌کنند خطای اندازه‌گیری شعاع به مقدار قابل‌توجهی کاهش‌یافته است.

کاهش زمان اندازه‌گیری

MG9001A  سرعت و پایداری به‌مراتب بهتر از پاورمتر های نوری معمولی دارد. با GPIB توان اندازه‌گیری ۳۰ ms/point را دارد و بدین ترتیب زمان اندازه‌گیری به کمتر از نصف رسیده است.(در مقایسه با پاورمتر های معمولی)

انجام تست‌های optical loss

با استفاده از این پاور متر در کنار MG9001A مجموعه‌ای مناسب به‌منظور اجرای تست‌های optical loss خواهید داشت. با دست‌کاری تنظیمات موجود می‌توانید تمامی تست‌های موردنظر را انجام دهید.

 

 


 

چنانچه برای شما در خصوص پاور متر ML9001A سوالات فنی پیش آمد می توانید با تیم فنی شرکت فاتحین صنعت شریف از طریق صفحه تماس با ما و یا تصویری که در انتهای پست قرار گررفته است ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید.

 

فاتحین صنعت شریف

ارتباط با شرکت فاتحین صنعت شریف

برای تهیه و خرید این محصول با تیم فروش شرکت فاتحین صنعت شریف تماس بگیرید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگو هستیم