XCVR2450

فرستنده و گیرنده XCVR2450 محصول ettus

فرستنده و گیرنده XCVR2450 محصول ettus شرح محصول XCVR2450 فرستنده و گیرنده کارایی است که برای کار در

فرستنده و گیرنده XCVR2450 محصول ettus

شرح محصول

XCVR2450 فرستنده و گیرنده کارایی است که برای کار در بازه ۲٫۴ تا ۵٫۹ گیگاهرتز در نظر گرفته‌شده است. فیلترهای این فرستنده قدرت انتخاب و بازه دینامیکی فوق‌العاده‌ای را در باندهای کاری این دستگاه فراهم می‌آورد. توان اسمی این دستگاه ۱۰۰ mW است. ازجمله کاربردهای این فرستنده می‌توان به ایمنی عمومی،UNII, ISM, وایرلس‌های ژاپنی و پلتفرم‌های توسعه UWB اشاره کرد.

این دستگاه یک فرستنده نیمه دوطرفه است اگر به دنبال یک فرستنده تمام دوطرفه هستید، نگاهی به SBX بی اندازید. داتربرد این محصول بعد از آپدیت، دیگر با USRP1 سازگار نیست. اگر به فرستنده‌ای سازگار با USRP1 نیازمندید، XCVR2450-U1 گزینه خوبی است.

این دستگاه به‌منظور استفاده در طراحی‌های جدید چندان توصیه نمی‌شود.

مشخصات فنی XCVR2450 :

حداقل باند: ۲٫۴-۲٫۵ GHz

حداکثر باند:  ۴٫۹-۶٫۰ GHz

 

شرکت فاتحین صنعت شریف به عنوان مجری آزمایشگاه­های تخصصی مخابرات و تأیید نمونه و همچنین راه­انداز نخستین آزمایشگاه رادیو نرم­افزاری کشور تحت عنوان آزمایشگاه مخابرات سیار پیشرفتۀ دانشگاه تهران در طول ۱۰ سال گذشته تأمین کننده انواع ماژول­های رادیو نرم­افزار (Softwore Defined Radio-SDR)  و انواع RF Daughterboards  برای صنایع مختلف کشور بوده است و دهها مورد تأمینSDR  از سری­های مختلUSRP Network ,USRP X,USRP Bus, و USRP Embedded برندEttus  National Instruments , در سوابق خود دارد. همچنین متخصصین این شرکت با تسلط بر محیط لینوکس نرم­افزارهای توسعه دهندۀ SDR مانندGNU Radio   و LabVIEW این توانایی را خواهند داشت که در کوتاهترین زمان ممکن­ ایده مدنظر شما را به صورت بهینه و تست شده در محیط نرم­افزار و سپس در محیط عملیاتی محقق نمایند و همچنین بهمراه خدمات بازرگانی تأمین ماژول­های SDR ، خدمات بی­بدیل و منحصر به فردی را به مجموعۀ شما ارائه نماید.

 


برای دانلود دیتاشیت اینجا کلیک کنید.


 

چنانچه برای شما در خصوص فرستنده و گیرنده XCVR2450 سوالات فنی پیش آمد، می توانید با تیم فنی شرکت فاتحین صنعت شریف از طریق صفحه تماس با ما و یا تصویری که در انتهای پست قرار گررفته است، ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید.

 

فاتحین صنعت شریف

ارتباط با شرکت فاتحین صنعت شریف

برای تهیه و خرید این محصول با تیم فروش شرکت فاتحین صنعت شریف تماس بگیرید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگو هستیم