DG1062Z

فانکشن ژنراتور DG1062Z محصول RIGOL 

فانکشن ژنراتور DG1062Z محصول RIGOL  شرح محصول فانکشن ژنراتورهای سری DG1000Z  عضو جدیدی از تجهیزات اندازه‌گیری و آزمایشی RIGOL است.

فانکشن ژنراتور DG1062Z محصول RIGOL 

شرح محصول

فانکشن ژنراتورهای سری DG1000Z  عضو جدیدی از تجهیزات اندازه‌گیری و آزمایشی RIGOL است. این محصول مجهز به تکنولوژی نوآورانه  SiFi  Rigol –است. DG1000Z  به‌واسطه وضوح‌بالای سیگنال، سطح نویز پایین و امکان تولید امواجی با طول‌موج بلند (به‌اندازه دلخواه)، برای استفاده در فرکانس‌های پایین مناسب است. مدل‌های دو کاناله DG1000Z و DG1022Z  با حداکثر عمق حافظه به ترتیب ۲و ۸ MPts   که توانایی پشتیبانی از عمق حافظه ۱۶ را نیز دارند. امکان ساخت شکل موج‌های پیچیده و ۱۶۰ شکل موج از پیش تعیین‌شده به‌منظور اجرای سریع تست‌ها و اندازه‌گیری‌ها. این ژنراتور با +/-۱ppm پایداری فرکانسی و -۱۲۵dBc/Hz فاز نویز امکان تولید امواجی با وضوح‌بالا و نویز پایین و قابل پیش‌بینی را فراهم آورده است.

سری DG1000Z با سرعت ۲۰۰ فریم بر ثانیه و ۱۴ بیت رزولوشن عمودی به کاربران کمک می‌کند، در شبیه‌سازی تغییرات کوچک ولتاژ در بازه‌های وسیع به سیگنال‌هایی واضح و دقیق دست یابند. بازه فرکانسی گسترده این ژنراتور، امکان مدولاسیون امواج مختلفی ازجمله AM, FM, PM, ASK, FSK, PSK و PWM فراهم آورده است.

مشخصات فنی DG1062Z

 

مزیت

  نرخ نمونه‌برداری ۲۰۰ MSa/sec

 

رزولوشن بالا و نمایش جزئیات

  تولید شکل موج‌های هارمونیک

 

تسهیل تولید امواجی با  فرکانس‌های چندگانه، به‌جای ترکیب شکل موج‌ها در محیط‌های نرم‌افزاری و انتقال به ژنراتور می‌توانید؛ امواجی با هارمونیک‌های چندگانه، سطوح قدرت و فرکانس دلخواه را به‌وسیله خود دستگاه تولید کنید.

  ۱۶۰ شکل موج داخلی

 

سرعت عمل در دسترسی به امواج مختلف

  پخش بهتر شکل موج‌ها با بهره‌گیری از تکنولوژی SiFi

 

امواجی قابل‌اعتمادتر با حداقل نویز، سیگنال‌هایی که از تکنولوژی sifi پشتیبانی می‌کنند امکان تولید خروجی با نرخ نمونه‌برداری دلخواه را فراهم می‌آورد.


برای دانلود دیتاشیت اینجا کلیک کنید.


 

چنانچه برای شما در خصوص فانکشن ژنراتور DG1062Z سوالات فنی پیش آمد، می توانید با تیم فنی شرکت فاتحین صنعت شریف از طریق صفحه تماس با ما و یا تصویری که در انتهای پست قرار گررفته است، ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید.

 

فاتحین صنعت شریف

ارتباط با شرکت فاتحین صنعت شریف

برای تهیه و خرید این محصول با تیم فروش شرکت فاتحین صنعت شریف تماس بگیرید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگو هستیم