E4438C-503

سیگنال ژنراتور E4438C-503 محصول keysight

E4438C-503 Frequency Range, 250 kHz to 3 GHz   مشخصات و ویژگی های کلیدی   از ۲۵۰ کیلو

E4438C-503 Frequency Range, 250 kHz to 3 GHz

 

مشخصات و ویژگی های کلیدی

 

از ۲۵۰ کیلو هرتز تا ۳ گیگا هرتز

 

توضیحات

 

سیگنال های تست RF و Baseband

گزینه ۵۰۳ یک بازه فرکانسی ۲۵۰ کیلو هرتز تا ۳ گیگا هرتز را فراهم می کند. ۵ گزینه باز فرکانسی برای انتخاب وجود دارد که می تواند از ۱ گیگا هرتز تا ۶ گیگا هرتز را پوشش دهند. این موضوع رزولوشن کافی برای تنظیم ESG را فراهم می کند تا نیازهای ویژه تست شما را تامین کند.

بازه فرکانسی ۲۵۰ کیلو هرتز تا ۳ گیگا هرتز با ژنراتور های داخلی baseband پیشرفته ترکیب شده اند و یک ترکیب قدرتمند از سیگنال های تست در فرکانس های baseband و RF تا ۳ گیگا هرتز را ایجاد کرده اند.

هنگامی که با مدول داخلی سیگنال دیجیتال N5102A Baseband Studio ترکیب شود،تست سیگنال ترکیبی با baseband دیجیتال و آنالوگ، IF دیجیتال و آنالوگ و محرک تست RF به راحتی شناخته می شوند.

 

کاربردهای عمومی

گزینه ۵۰۳ برای مورد های آزمایشی که نیاز به سیگنال های تست Baseband و RF در یا زیر ۳ گیگا هرتز فرکانس دارند، پیشنهاد می شود. استفاده های رایج شامل تولید سیگنال های تست دریافت کننده در باند های فرکانسی سلولار و ISM، W-CDMA، cdma2000 و بلوتوث می شود. علاوه بر این، تولید محرک های تست برای اجزای متفاوت که در دستگاه های گیرنده و فرستنده سیستم های ارتباط بی سیم استفاده می شوند مانند ASIC ها، DSP ها، ADC ها، DAC ها، تبدیل کننده های بالا/پایین، فیلتر ها و آمپلیفایر های قدرت به راحتی قابل دستیابی هستند.


برای دانلود دیتاشیت اینجا را کلیک کنید.


 

فاتحین صنعت شریف

ارتباط با شرکت فاتحین صنعت شریف

برای تهیه و خرید این محصول با تیم فروش شرکت فاتحین صنعت شریف تماس بگیرید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگو هستیم