سیستم های پیزومتری

سیستم های پیزومتری D33

سیستم های پیزومتری d33 طیف وسیعی از تجهیزات برای تماس مستقیم و نقطه ای و آزمایش سطحی مواد

سیستم های پیزومتری d33

طیف وسیعی از تجهیزات برای تماس مستقیم و نقطه ای و آزمایش سطحی مواد و دستگاه های پیزوالکتریک

 

کاربرد ها و ویژگی ها:

  • ارزیابی و کنترل کیفیت
  • تحقیق و توسعه
  • همه سیستم ها را به طور مستقیم D33 اندازه گیری می کند
  • قابل عملیاتی شدن با کاپیوتر یا بطورت خودکار
  • خواندن مستقیم برای تقریبا هر شکل و اندازه

 

مزیت پوزیتست:

  • تست هاس گوناگون نیرو و فرکانس
  • حداقل رزلوشن ۰۱ pC/N  (PM200 & PM300)
  • ویژگی های بسیار زیاد نسبت به مدل استاندارد d33 meter
  • گزینه هایی برای اندازه گیری ضرایب g33, d31, d15, g31, g15, C, εT33, tan δ و غیره
  • (جدید) مکانیزم با تکرارپذیری بالا که تکرارپذیری بهتر از ۱٪
  • (جدید) سازگاری الکترود با انعطاف پذیری مناسب برای فیلم های نازک، پلیمرها و دیگر دستگاه های ظریف
  • (جدید) گزینه ای برای تنظیم و اندازه گیری نیروی بستن
  • (جدید) گزینه ای برای اندازه گیری و ظبط دما و رطوبت

 

کارایی سیستم های پیزومتری :

سیستم با بستن نمونه کارمیکند و با آنرا با نیروی فرکانس پایین در اختیار می گذارد. پردازش سیگنال های الکتریکی از نمونه و مقایسه آن با یک مرجع داخلی دستگاه، باعث می شود که سیستم توانایی خواندن مستقیم از خود  d33  (یکی از مفیدترین پارامترهای در ارزیابی مواد) را داشته باشد. این یک ضریب مادی است که نشان دهنده بار(charge) در واحد نیرو در جهت قطبش است.

 

متد عملیاتی در d33 meter گاهی به عنوان quasi-static یا متد Berlincourt نام گذاری می شود. یک اصل کلیدی بهترین فرکانس تست در مقایسه با هر سیستم احتمالی یا رزونانس نمونه، کم است. با این حال به فرکانس اندازه کافی بالا است که اندازه گیری قطعی را می توان در چند ثانیه انجام دهد. در نتیجه ،آزمایش سریع و ساده است.

 

سیستم پیزوتست نشان دهنده پیشرفته ترین اجرای این روش دردسترس امروزی است، با استفاده از مهندسی بسیار دقیق، الکترونیک کم نویز و آخرین تکنیک های پردازش سیگنال دیجیتال برای اندازه گیری با رزلوشن بالا، قابل تکرار و پایدار در تمام مواد به ارمغان می آورد. بنابراین PiezoMeter سیستم به درخواست نیاز مشتریان انتخاب می شود.

 

چرا  از سیستم های پیزومتری  استفاده کنیم؟

چون سریع ، راحت و دقیق است. پیزومتر رزلوشن بیشتر و ثبات بیشتر را نسبت به حالت استاتیکی دارد. و برای تقریبا هر هندسه نمونه مناسب است. خواندن دقیق در چند ثانیه به دست می آید ، تنها چیز مورد نیاز یک منطقه الکتریکی است که می توان نیروی آن را اعمال کرد و بار را جمع آوری کرد.

برای هر دو حالت استاندارد و آپشنی ، سیستم پیزومتر ما ، پیزو سرامیک  و پیزو پولیمر و فیلم پیزو را اداره می کند. چه بصورت ایستاده آزاد چه ایستاده روی سیلیکون یا دیگر بستر ها ، و همچنین مواد  کامپوزیتی و دستگاه ها

 

کدام مدل را انتخاب کنید؟

تمام سیستم ها شامل یک واحد نیرویی هستند که دستگاه را تحت آزمایش قرار می دهند و نیرو را اعمال می کنند و ماژول الکترونیک که خروجی الکتریکی را از مواد پیزوالکتریک پردازش می کند. تمام سیستم های پیزومتر برای سهولت و سرعت استفاده ، طراحی شده اند ودر تست های تولیدی کارآمد هستند.

آپشن هایی برای آزمایش خازن و دی الکتریک از دست رفته و برای آزمایش هایی با حساسیت بالا با مواد برای خروجی کم در دسترس هستند. آداپتور برای تست های d31 و d15 در دسترس می باشد.

 


برای دانلود دیتاشیت اینجا کلیک کنید


 

چنانچه برای شما در خصوص این محصول سوالات فنی پیش آمد می توانید با تیم فنی شرکت فاتحین صنعت شریف از طریق صفحه تماس با ما و یا تصویری که در انتهای پست قرار گررفته است ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید.

 

فاتحین صنعت شریف

ارتباط با شرکت فاتحین صنعت شریف

برای تهیه و خرید این محصول با تیم فروش شرکت فاتحین صنعت شریف تماس بگیرید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگو هستیم