دوربین مادون قرمز FLIR E60

دوربین مادون قرمز FLIR E60 محصول شرکت FLIR

دوربین مادون قرمز E60 ساخت شرکت Flir  می باشد. این دوربین دارای رزولوشن ۳۲۰ × ۲۴۰، تصویربرداری حرارتی،

دوربین مادون قرمز E60 ساخت شرکت Flir  می باشد. این دوربین دارای رزولوشن ۳۲۰ × ۲۴۰، تصویربرداری حرارتی، و یک دوربین ۳٫۱ مگاپیکسلی است. در صورت خرید این دوربین، شما قوی ترین ابزار مورد نیاز خود را برای تصویربرداری در اختیار خواهید داشت.

دوربین مادون قرمز E60 تصاویر JPEG را کاملا تسخیر می کند. هر پیکسل از آن تصاویر، ممکن است حاوی اطلاعات حرارتی قابل اندازه گیری باشد. این ویژگی، دوربین مادون قرمز E60 را به یک ابزار اندازه گیری دقیق برای ارائه نتایج قابل اعتماد به شما تبدیل می نماید. علاوه بر تصویر، کیفیت رنگ آن نیز گزارش دهی را هر چه موثرتر می نماید.

لوازم جانبی:

  1. یک محفظه حمل محکم
  2. دو عدد باتری، ۱ شارژر باتری
  3.  کارت حافظه microSD
  4. کابل های رابط
  5. اپراتور دستی برای سی دی
  6. راهنمای شروع سریع
  7. نرم افزار ابزارهای ساخت شرکت FLIR

 

ویژگی های دوربین مادون قرمز FLIR E60

صفحه نمایش لمسی چشم انداز بزرگ

صفحه نمایش لمسی سری E شرکت FLIR یک رابط بصری را فراهم می کند که استفاده کامل از تمام ۳٫۵ اینچ صفحه نمایش را با قابلیت CROP کردن تصویر ممکن می سازد. دوربین مادون قرمز E60 از این جهت از برندهای دیگر بسیار بهتر است.

اندازه گیری های متعدد

ویژگی  دوربین FLIR E60 امکان اضافه کردن منطقه های جعبه ای و نقطه های قابل حرکت را تا سه عدد از هر کدام در صفحه نمایش لمسی فراهم می کند. و به همین دلیل اطلاعات دمای دقیق تری را از محیط جمع آوری می نماید.

اتصال Wi-Fi

با استفاده از اپلیکیشن مخصوص موبایل شرکت FLIR، این دوربین قابلیت ارسال تصاویر و اطلاعات به یک موبایل را دارد. که این عمل مبتنی بر سیستم عامل IOS و یا اندروید به منظور ایجاد سریع گزارش ها و اطلاعات مهم و همچنین به اشتراک گذاری آنها دارد.

دقت حرارتی عالی

دوربین FLIR E60 از دمای منفی۲۰ درجه سانتیگراد تا مثبت ۶۵۰ درجه سانتیگراد را با دقت مثبت و منفی ۲ درجه اندازه گیری می کند. و نتایج قابل اعتمادی را تولید می نماید.

مقیاس پذیری P-I-P و فیوژن حرارتی

تصاویر حرارتی با وضوح بالا را به منظور شناسایی آسان موقعیت و مستندات واضح تر با دوربین ۳٫۱ مگاپیکسلی نور مرئی ادغام می کند.

 


دانلود دیتاشیت در اینجا


 

 

فاتحین صنعت شریف

ارتباط با شرکت فاتحین صنعت شریف

برای تهیه و خرید این محصول با تیم فروش شرکت فاتحین صنعت شریف تماس بگیرید. ما ?? ساعت شبانه روز پاسخگو هستیم