حکاکی

دستگاه حکاکی لیزری محصول Speedy

ماشین حکاکی (دستگاه های حکاکی) لیزری Speedy   Speedy یک ماشین آیده آل برای حکاکی است چه برای

ماشین حکاکی (دستگاه های حکاکی) لیزری Speedy

 

Speedy یک ماشین آیده آل برای حکاکی است چه برای اینکه بخواهید بیزینسی (تجارت)  را آغاز کنید چه بخواهید سرعت تولید محصولات را بالا ببرید. کیفیت بالای قطعات نیاز به تعمیر و نگهداری کم را می کند. امتیاز  Inpack TechnologyTM بالاترین طول عمر دستگاه لیزر را در  بازار فراهم می کند. دستگاه لیزر Speedy صددرصد در اتریش طراحی و تولید شده است.

 

Speedy طراحی شده برای سود آوری بیشتر

:نوع لیزر CO₂, Fiber or Flexx laser
محوطه کاری: ۶۱۰ x 305 up to 1000 x 610 mm
بیشترین ارتفاع قطعه کار: ۱۷۰ – ۳۰۵ mm
قدرت لیزر: ۱۰ – ۱۲۰ watts

 

مزایا دستگاه  لیزری Speedy

نرم افزار با کار کرد آسان

دستگاه حکاکی لیزر با نرم افزار  JobControl® laser ارایه می شود که یادگیری آن آسان است بطوری که ۱۵ دقیقه آموزش برای یادگیری آغاز برش S کافی است. با آپشن های بسیار ، نرم افزار برای تازه کارها و برای حرفه ای ها مناسب است.

 

سریع ترین ماشین حکاکی لیزری در بازار

شرکت Trotec سریع ترین ماشین حکاکی در بازار است. در بازار زمان به معنی پول است. در دقیقه صرف شده در کار لیزری برای کسب و کار شما بسیار مهم است. بازدهی و تولید خود را با پردازش در حداکثر سرعت ۳٫۵۵ متر / ثانیه و ۵G افزایش دهید.

 

کاربردهای  بی پایان برای لیزر دستگاه شما

دستگاه های حکاکی لیزری و برش Speedy flex با اکسید کربن و لیزر فیبر مجهز شده است. علامت گذاری و حکاکی حتی مواد مخلوط تنها در یک فرایند بدون نیاز به تغییر منبع لیزر، لنز و یا فوکوس بصورت دستی انجام پذیر است.

 

چنانچه برای شما در خصوص این محصول سوالات فنی پیش آمد می توانید با تیم فنی شرکت فاتحین صنعت شریف از طریق صفحه تماس با ما و یا تصویری که در انتهای پست قرار گررفته است ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید.

 

فاتحین صنعت شریف

ارتباط با شرکت فاتحین صنعت شریف

برای تهیه و خرید این محصول با تیم فروش شرکت فاتحین صنعت شریف تماس بگیرید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگو هستیم