تست‌های PCT) N6430A)  محصول keysight

شرح محصول

سیستم‌های سری N6430A، PCT امروزه توسط آزمایشگاه‌های (WFDCL)  برای آزمودن ایستگاه‌های پایه و موبایل به کار گرفته می‌شود. کاربران می‌توانند با دانلود منظم نرم‌افزار این سیستم از آخرین آزمایش‌های PCT و NCT که توسط ETSI  انجمن وایمکس تهیه‌شده است بهره‌مند شوند. باقی آزمایش‌ها نیز هر هفته همراه با آپدیت نرم‌افزار منتشر می‌شود.

توسعه، رگرسیون و گواهی‌ها و مجوزهای Mobile WiMAX

تأمین‌کنندگان اصلی چیپ های WiMAX ، تولیدکنندگان تجهیزات و اپراتورهای شبکه، از محصولات keysight در چرخه توسعه و پذیرش محصول خود استفاده می‌کنند.

ترکیب PCT  سری‌های N6430A و E6651A؛ تست‌های سنجش پروتکل‌،RF  و تست‌های کاربردی را در یک پلت فرم یکجا گردآورده و هزینه‌ها را به میزان قابل‌توجهی کاهش داده است.

اکثر تولیدکنندگان قطعات از محصولات keysight در تست‌ محصول به منظور امادگی برای کسب مجوز و گواهی استفاده می‌کنند. توانایی این محصول در خودکار سازی آزمون‌ها این محصول را برای اجرای تست‌های رگرسیون مناسب کرده است.

TTCN-3

N6430A  یک ابزار قدرتمند و مدرن در اجرا و کنترل تست‌هاست که با استانداردهای صنعت WiMAX  سازگار است. کاربران می‌توانند تست‌های WiMAX TTCN-3 PCT و NCT را با استفاده از N6430A  اجرا کنند یا تست‌های خود را به‌منظور کشف سناریوهای آزمایشی جدید سفارشی کنند برای این کار می‌توانند از امکان TTworkbench بهره بگیرند.

لاگینگ و عیب‌یابی چندلایه

سری N6430A  این امکان را فراهم آورده است تا لاگ های TTCN-3 از محل‌های ثبت و نگهداری اطلاعات فراخوانی شوند. به‌علاوه سیستم N6421A  مجهز به سیستم ثبت پروتکل است که تصاویر کلی از پیام‌های ردوبدل شده فراهم میاورد. لاگ N6421A و رمزگشایی پیام‌های PHY و MAC در کنار ردیابی UL-MAP  و سینک شدن رویدادهای TTCN-3  امکانات عیب‌یابی و تحلیل خوبی را برای کاربران فراهم میاورد.

پشتیبانی keysight و سهولت در استفاده

اجرا و آنالیز تست‌های پروتکل به مدد رابط گرافیکی N6430A  آسان شده است. شبیه‌سازی پایه E6651A  و رابط کاربری این نرم‌افزار اجازه دسترسی به شبکه را به‌راحتی فشار دادن تنها یک کلید فراهم آورده است. مسائل پیچیده WiMAX  به لطف این ابزار تا حد زیادی ساده‌شده است.

مشخصات فنی N6430A:

توسعه رگرسیون و گواهی‌ها و مجوزهای Mobile WiMAX

  • اجرای تست پروتکل TTCN-3 با بهره‌گیری از PCT
  • پشتیانی از ایستگاه‌های پایه و موبایل با تغییر حالت نرم‌افزار.
  • اجرای کامل و جامع تست‌های TTCN-3
  • می‌توان سیستم را با تست‌های NCT آزمود

اجرای تست‌های پروتکل سنجی با کامل‌ترین مجموعه تست WiMAX

  • این مجموعه با Keysight E6651A Mobile WiMAX Test Set سازگار است
  • پوشش ۴۵۰MHz تا ۶GHz و پشتیبانی از SISO و MIMO
  • بهترین شبیه‌ساز ایستگاه‌های پایه، اندازه‌گیری RF و اجرای تست‌های end-end
  • این مجموعه هسته اصلی سیستم‌های (RPT) است

 


برای دانلود دیتا شیت اینجا کلیک کنید.


 

چنانچه برای شما در خصوص تست‌های PCT) N6434A) سوالات فنی پیش آمد، می توانید با تیم فنی شرکت فاتحین صنعت شریف از طریق صفحه تماس با ما و یا تصویری که در انتهای پست قرار گررفته است، ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید.

 

فاتحین صنعت شریف

ارتباط با شرکت فاتحین صنعت شریف

برای تهیه و خرید این محصول با تیم فروش شرکت فاتحین صنعت شریف تماس بگیرید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگو هستیم