ارتباطات دریایی

Cobham SAILOR 250 FleetBroadband ارتباطات دریایی محصول Colham

Cobham SAILOR 250 FleetBroadband   ارتباطات دریایی با پهنای باند گسترده با Cobham SAILOR 250 زندگی در دریایی

Cobham SAILOR 250 FleetBroadband

 

ارتباطات دریایی با پهنای باند گسترده با Cobham SAILOR 250

زندگی در دریایی در سواحل هر روز بیشتر به سوی ارتباطات کشیده می شود پس چر بیشتر از دریا در خانه نباشیم ؟ شما می توانید تجارت خود را  در میان  دریا مراقبت کنید. برای اولین بار در تاریخ شما میتوانید IP  ارتباطات خود را به صورت آن برد داشته باشید. با پهنای  باند گسترده دریایی Cobham SAILOR 250 دیگر محدویتی وجود ندارد جز رویاهای شما.

 

خصوصیات

  • دریافت و ارسال ایمیل و مرورگری وب
  • دسترسی به شبکه های راه دور و امن
  • دریافت و ارسال فایل های حجیم
  • دسترسی به صدا و داده به طور همزمان
  • سخت افزار با اندازه کوچک

شرح
با سرعت داده تا ۲۸۴ کیلوبیت بر ثانیه از یک آنتن جمع و جور ، سبک و ساده برای نصب آنتن ، SAILOR 250 FleetBroadband تعادل مناسبی بین عملکرد و قیمت است. این به شما اتصال سریع و همزمان صدا را می دهد ، به شما امکان می دهد سیستم های عملیاتی آنلاین مانند نظارت از راه دور را اجرا کنید ، در حالی که هنوز به ایمیل ، اینترانت / اینترنت و چندین خط صوتی دسترسی دارید.

اتصال بهینه
FleetBroadband عملکرد بی نظیر جهانی را ارائه می دهد و دنیایی از امکانات ارتباطی را باز می کند. با SAILOR 250 FleetBroadband بدون در نظر گرفتن موقعیت و شرایط ، اتصال سریع بین کشتی و ساحل خود را دارید. شما می توانید با ارائه دسترسی آسان به مدیریت اینترنت و تماس صوتی ، از حسن انجام کار خود اطمینان حاصل کنید ، رفاه خدمه را افزایش دهید یا با اینترنت و صدای صوتی با کیفیت بالا که همیشه در دسترس است ، از اوقات خود در دریا لذت ببرید.

چنانچه برای شما در خصوص این محصول سوالات فنی پیش آمد می توانید با تیم فنی شرکت فاتحین صنعت شریف از طریق صفحه تماس با ما و یا تصویری که در انتهای پست قرار گررفته است ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را مطرح کنید.

 

فاتحین صنعت شریف

ارتباط با شرکت فاتحین صنعت شریف

برای تهیه و خرید این محصول با تیم فروش شرکت فاتحین صنعت شریف تماس بگیرید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگو هستیم